Bevezető a világba

Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Go down

Bevezető a világba

Témanyitás by Spirit on Kedd Jún. 20, 2017 4:03 pm

Ez a fórumos szerepjáték a Soul Eater manga és anime folytatása, és két kategóriába sorolható: Krimi, valamint Akció. Sokat kell harcolni de nem ész nélkül. Itt egy fegyvert, egy mestert, vagy egy boszorkányt személyesíthetsz meg, aki a túlélésért avagy a világ létbentartásáért küzd. Fegyverként és mestereként neked kell megoldanod rengeteg relytélyt ami a világot s működését körülövezi, mert az események sorozata mindig újabb borsot tör a HFMA (Halálisten Fegyver Mester Akadémia), röviden a Shibusen (Akadémia) orra alá. A világunkat fel akarják falni a démonná vált haláltól rettegő emberek, a boszorkányok át akarják venni felette az irányítást, és még a legyőzött Arachnophobia embereit is meg kell akadályozni folytonos szabotálásaikban, mert bár legyőztük az -egyik(!)- ellenséget, de a gonosz nem alszik. A pókfanatisták maradéka még küzd a Shibusen és Shinigami-Sama (Halálisten-mester) ellen az Arachne felett aratott győzelmünk után is.


Tehát a világnak még Asura halála után sincs miért elengednie magát- khm, vagyis a Shibusen tanulóknak. Mert hogy egyedül ők tehetnek bármit is a démontojás lelkűek és a Boszorkányok ellenében, a föld országai ehhez kevesek. Minden nemzet finanszírozza Shinigami-sama akadémiáját, ami az egyetlen mentsvár a paranormális démonok és társaik ellen.


Jelenleg nincs új Kishin (Démonisten, amilyen anno Asura is volt), és a boszorkányok sem túlzottan aktívak -még. De ez bármikor megváltozhat, s a félelem tovább szüli férgeit látszólag átlagos emberekből. Aki paranormálisan retteg a haláltól, az elindulhat a démonok útján és ha nem képes uralni magát, ölni is fog és megeszi a halott emberek lelkét. Hamarosan bekövetkezik a metamorfózis: lelke állapota kihatással lesz fizikumára is, s megmutatja valódi lényét: egy készülődő démonistent. Azonban az még távol van hogy valóban Kishinné változzék, de gyilkol, és csírájában kell eltaposni minden lehetőséget ami a világ elpusztítására adódik nekik. Ezért van a HFMA, Shinigami-sama ezért alapította s gyűjti össze a démon-fegyvereket, hogy velük kiirtsák a démon útra lépett lelkeket. Ezenkívül ellenőrzés alatt tarthatja a lehető legtöbb démon-fegyvert, mivel csak ők tudnak lelkeket enni, így minden szörnyeteg egy-egy démon-fegyver akin kifogott az őrület, és tébolyában valamint haláltól való félelmében a démonlét halhatatlanságát keresi emberek mészárlásával s felfalásával...


Ahhoz hogy démon-fegyver legyél, szüleid egyikének is annak kell lennie hogy legyen kitől örökölnöd ezt az erőt. Viszont a fegyver Mestereként nincs semmien származási elvárás. Csak legyen elég vér a pucádban kiállni és leöllni a démonokat, alkalom adtán boszorkányokat. Az első lépés, hogy belépsz a Gólyák sorába (becenév a frissen érkezetteknek). Majd a NOT! osztályban - ahol még nem harcolhatsz - képeznek ki a világ veszélyeire, itt kell megatlálnid a társadat is. Egy fegyver mester nélkül is elboldogulhat - az erősebbek -, a bökkenő csak az, hogy egy mester semmit sem és démon-fegyver nelkül. Ezért az első és "legnehezebb" lépés a csapat alapítás. Fontos hogy össze tudjatok dolgozni a csapattársaddal, Lélekrezonancia (magas szintű lélekhangolás amivel jobban átérzitek egymás akaratát, lelkét és erejét) pedig még ráér... az sokszor még EAT osztályosoknak sem megy (ide sorolhatók a harcra alkalmas tanulók). Ami pedig az osztálybeli besorolást jelenti, inkább teljesítmény, minthogy időfüggő. Nem lépsz át egyikből a másikba mert lejárt az év. Akkor raknak be az EAT-be ha készen állsz éles helyzetekben is telesíteni.



Konkrétan mi a teendő? Lépj be az akadémiára (éld túl a mindennapos lépcsőzést föl-alá a Shibusenig), gazdálkodj jól a heti zsebpénzeddel -ebből kell kaját és egyéb szükségleteidnek megfelelően bevásárolnod, de ezzel nem fogunk itt szockodni, persze nem állítunk meg ha kedved támadna egy kis "civil életszerű lazításra". Ez az összeg elég egy heti önellátásra, de ha kevesled- bár nem kapsz többet- vállalhatsz munkát a városban, a tanulók miatt naponta fizetnek és civil játékra is alkalmas az ilyen munka (pl. kávézóban vagy strandon ha dolgozol, abból is lehet szórakoztatót kihozni). Ezenfelül el kell érned az EAT osztályba való belépést ami jó teljesítményt és csapatösszhangot követel. A csapattárs függő játék megszorításainak enyhítésére alapvetően NJK-t (Nem Játékos Karaktert) helyez ki melléd a mesélőd, akit te is meghatározhatsz ha még az előtörténeted folyamán te vezetted be a játékba. Az adatlapodon fel kell tüntetned az ő értékeit is és a személyiségét. Ha egy mesélő vállal neked egy kalandot, ezek szerint fogja irányítani a társadat- akit persze nem cserélnek le mesélő függvényében az egyes kalandjátékok után, mindig vele leszel- na nem mondom hogy nem szakadhatsz el tőle, de még vita vagy éppen társ csere után is megmarad mint NJK, találkozhatsz és újra csapatba állhatsz majd vele, csupán úgy kell majd feltüntetned mint "[Csapaton kívüli]" tagot.



Hogy mi változott az animétől? (a mangának sajnos nem fordították le a teljes egészét) Semmi. Legfeljebb megreformáltuk a Soul Eater Not! - fanservice-ként helyezett kiegészítő sorozat történéseit. Igen, az egy kicsit túlzás volt... de néhány hasznos infó miatt megérte végigszenvedni azt az időt - bár talán azért volt nekem egy kicsit kellemetlen végigülni, mert egy 12 éves lányoknak szánt Shojou-ra sikeredett...)



Szóval hajrá a továbbiakhoz, egyéb infókért olvasd el a többi topicot, vagy írj nekem egy közlegényt (private).
avatar
Spirit
Főadminisztrátor

Tartózkodási hely : Halálváros mulatója, vagy a Shibuseni belső szoba

Adatlap
Lélekenergia: 20.000
Varázserő:
Elnyelt lelkek: Rengeteg

Felhasználó profiljának megtekintése http://soul-eater-fight.hungarianforum.com

Vissza az elejére Go down

Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Vissza az elejére

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.