A Karaktered kiválasztása, és megalkotása

Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Go down

A Karaktered kiválasztása, és megalkotása

Témanyitás by Spirit on Kedd Jún. 20, 2017 8:32 pm

Mielőtt kiválasztod a karakteredet, nem árt hogyha ismered a mangát - mivel ez az oldal Soul Eater alapú, ez szinte el is várt, az animével együtt. De ha most ezt kihagytad és későbbre vár a téma, legalább olvass el minden infót amit itt kiírok. Tehát ha elindítod a karakteredet, a következő lehetőségek állnak rendelkezésedre:


A karakter egy Démon-Fegyver, azaz egy ember aki - a 800 évvel ezelőtt elindult fegyvert-csinálok-fétis eredményeként - képes egy bizonyos fegyverré alakulni. Ez vérvonalon keresztül tovább adható tulajdonság. Ha SMG (Sub Machine Gun) vagy, a gyereked is az lesz. Viszont nem kizárt az sem hogy egyszerre több fegyver alakod legyen, de a több fegyverré átalakulás többnyire az árnyfegvereknek áll rendelkezésére- néhány kivételtől eltekintve így is van. Ha elég erős vagy és megvan a fegyvered és egy másik fegyver közötti erős rokonság (típus rokonság, Pl.: kard és pallos kapcsolata, assault rifle + guerilla rifle, stb), úgy birtokolhatod azt is, amennyiben a staff ezt engedélyezte, ami egy felmérés függvénye. A karakterednek lemérik a teljesítményét, és csak akkor hagyhatja jóvá a staff egy ilyen képesség kiosztását, amennyiben minden szempontból kiérdemled. Persze a jó érdemek sem jelentik azt hogy lehet több fegyver alakod. Nem adok ilyen képességet minden fegyver karakternek amelyik jól teljesít. Ez a tulajdonság ritka és bár nem származás függő, bizonyos feltételek is kellenek hozzá. Ilyen karakterek ehetnek lelkeket, erősödnek belőlük és 99 démontojás valamint 1 boszorkány lelkének elfogyasztása után a karakter halálkaszává lép elő, ami jelentős erővel - no meg egy erős ranggal ruházza fel. Ehhez be kell tartani a 99+1 sorrendet. Aki látta az animét és olvasta a mangát az tudja mi lesz ellenkező esetben.



A Karakter egy Árnyfegyver, tehát egy erősebb vérvonalú démon-fegyver - akinek származása közelebb áll az első fegyverekhez, nem kizárt hogy azok egyikének leszármazottja, melyeket maga a fegyverek anyja készített el személyesen. Az ilyen karakterek három, legfeljebb négy fegyver alakját birtokolhatják, és mindegyik stílusának passzolnia kell egymáshoz. Tsubaki, az árnyfegyver csupa ninja eszközök egyszemélyes fegyvertára. Füstbomba, shuriken, ninjakard és láncossarló. Ezenfelül az árnyfegyvereknek rendelkezésükre áll egy bizonyos árny-mód, ami erőssé teszi a csapatot, de egyben veszélyes is a forgató életére nézve. Ez a képesség megerőlteti a mestert, nagyon gyorsan elfogy annak a lélekenergiája, és ha nem lépnek ki belőle időben az árnyfegyver önkéntelenül is felfalja mestere lelkét, akár akarja akár nem. Az Árnyfegyverek nagyon ritkák. Csak tapasztalt játékosok kérvényezhetik egy ilyen karakter indítását.



A Karakter egy Fegyver-Mester, aki démon-fegyvert forgat. A fegyvereket leginkább képességük kontrollálására és kiaknázására képzik, de a fegyver-mestereknek órarendje több túlórás harcképzést ígér. Valamint elsősorban a mesteren múlik a csapat összhangja. Az ő lélekenergiái kezdik a lélekrezonanciát, és a mesterek keresik fegyvereiket, akikkel a kézben harcművészetüket magas szintre emelhetik. Képzésük szerves része a fegyver nélküli testharc, de igazán egy fegyverrel lehet csak küzdeni a démonok s a boszorkányok ellen. Továbbá a fegyvermester - a túltengő bátorságon kívül - azon okból is érezheti, harcolnia kell, hogy lelke erősebb az átlagosnál, konkrétan ő is egy képességet birtokol. Maka Albarn, Soul Eater mestere példának okáért birtokolja a Tisztító Lélek képességet, amivel kevésbé fogékony a befolyásoló behatásokra, valamint a démonpusztító képességeket is kitanulhatja. Minden fegyver-mesternek fennáll a lehetősége hogy birtokojon egy-egy (akár egyedi) képességet (staff elbírálás), amire akár később is fény derülhet, hiszen harcvonalba állni -általában gyerekként- nagy lelkierőt igényel.



A Karakter Boszoszorkány, ami azt jelenti hogy egy olyan nőszemély, akinek mágikus hatalma ijesztően veszélyes, már ránézésre is legyőzhetetlen sok EAT osztályosnak is(!). Mindegyik egy-egy állathoz vonzódik, ruháit és varázslatait is ehhez a stílushoz rögzíti. Emlékezzünk csak vissza Medusára, aki kígyóimádó volt, és szinte minden varázslata kígyókra hajazó nyílat - vagy konkrétan kígyót - formázott. A mágiát már fiatal korukban megtanulják kezelni. Életük elején csak menekülnek hiszen mindenki üldözi őket - a Shibusen igyekszik még gyerekként levadászni a boszorkányokat, mikor még nincs számottevő hatalmuk, ráadásul a maffiák sem szomorkodnak ha van egy-egy ilyen gyönyörűséges "szörnyetegük".A Boszorkányoknak ami kell azt megtartják, ha már nem kell eldobják. Ha szükségük van egy utódra, felkeresnek egy férfit akin még kísérleteznek ha fétisük a sötét tudományok tanulmánya, majd ha biztosak benne hogy a férfi már haszontalan, örökre megszabadulnak tőle. Sosem hagynak nyomokat maguk után - hacsak nem csapdát állítanak, de kevesen olyan hatalmasak hogy ujjat merjenek húzni Shinigami-samával. És aki tudja hogy nem hagyhatja el a várost - ami nem is ritka a többszáz éves de fiatalságukat megtartó boszorkányok között - akkor ott már nagyobb tervek készülődnek. Általában összedolgoznak, ha céljaik megegyeznek, s legtöbben tagjai a boszorkányok rendjének. Ehhez bárki csatlakozhat aki rájuk talál, de a vándor boszorkányok gyakorta csak kihasználják egymást - persze az igaz barátság áthidalhatja a kicseszek-veled szakadékot, de ne legyetek túl naivak. Boszorkány karaktert - ahogyan árnyfegyvert is - csak a staff előzetes engedélyével lehet indítani.



Civil karakterre egyenlőre még nincs lehetőség, és mágus is csak bizonyos esetekben válhat valakiből. Ha ezek a feltételek fennállnak, a játékos is rádöbben majd a lehetőségeire ha elég kreatív.


Kiválasztottam, kövi?


A karakter típusának kiválasztása után meg kell írnod az Előtörténetedet, amiben leírod hogy ki a karid, mi a karid, hogy jött rá képességeire, származására, hogyan fejlesztette ki a képességeit, hogyan élte túl ha boszorkány, stb. Írj a családról, az osztályról, készíthetsz NJK-kat is, saját társat a Shibusenbe ha az kell, a lényeg hogy írj a karidról, legyen mit folytatnia a mesélődnek.



Fegyver karakternél és mesterénél 80-100 sort kérek teleírva, félsorokat nem számolok.

Árnyfegyver karakter kezdéséhez kérek egy 150-160 sort minimum, bővebb ajánlott. Nekik nem kizárt hogy klánuk van. Egy ilyen képességgel a családban igen nagy hatalomra tehettek szert a feudálisabb időkben. 


Ha Boszorkányt indítasz készülj fel egy fél könyv megírására. Kérek egy jó hosszú sztorit amiben reális az alvilág egy-két fellépése - csak üldözött a kari szinten -, fogság néhol a tengerfelé, folytonos menekülés - de mindent csak úgy ahogy a tarsolyodban van, ne spórold ki a hosszú és izgalmas történetszálakat felvezető krimis elemeket. Ilyen egy boszorkány élete, a nem választható Halálisten karakteren kívül ez a legerősebb, bár azokból nem maradt mind életben az elmúlt 800 évben, és lévén hogy Shinigami-sama a vezető, evidens hogy alfa okán nem sokan játszadoznak vele. Valamint a Boszorkányok kivételesen szép lányok, akiket senki sem merne kritizálni egy szépség-versenyen, így plusz egy (nagyon is jelentős) fegyverrel számolhat a játékos.
avatar
Spirit
Főadminisztrátor

Tartózkodási hely : Halálváros mulatója, vagy a Shibuseni belső szoba

Adatlap
Lélekenergia: 20.000
Varázserő:
Elnyelt lelkek: Rengeteg

Felhasználó profiljának megtekintése http://soul-eater-fight.hungarianforum.com

Vissza az elejére Go down

Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Vissza az elejére

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.